ATLAS-peli käynnissä (Kuva: Svante Suominen)

Pelirakenne tiedon yhteisluomisessa Otso Hannula

☆ Tutustuessa sivustoon, lisää mielenkiintoiset työt suosikkilistaukseesix

  • Pelien avulla voidaan opettaa mitä tahansa, mutta voiko peli auttaa luomaan kokonaan uutta tietoa? ATLAS-peli on ”tiedon yhteisluomispeli”, jonka avulla palveluiden tulevat käyttäjät ja muut sidosryhmät voidaan ottaa huomioon jo palvelukehitysprojektin suunnittelussa. ATLAS-peli kysyy oikeat kysymykset, mutta vain sinä tiedät omalle projektillesi oikeat vastaukset!

    Lataa opinnäytetyö PDF-muodossa

    • Anonymous:

      Pelaamisella on huono maine, mutta on syytä muuttaa ajattelutapaa. Oppimisen välineenä pelit ovat tulevaisuutta.

      06 May 2014 10:35

    • Anonymous:

      Nerokasta.

      12 May 2014 21:44

    • Otso Hannula:

      Olimme Tiina Teräksen kanssa kertomassa lopputöistämme ja vastavalmistuvien työllisyysnäkymistä tänään Huomenta Suomessa. :) Katso pätkä Katsomosta: http://www.katsomo.fi/?progId=346545

      15 May 2014 09:18

Otso Hannula Suomi, 1988

atlas-research.fi/2014/03/new-thesis-finds-that-board-games-used-in-service-co-development-support-collaboration/

LinkedIn-profiili
otso.hannula@aalto.fi
++358 50 400 2145

Perustieteiden korkeakoulu Informaatioverkostot
sci.aalto.fi

“Tämän tietävät laitoksellani/korkeakoulussani vain harvat… Informaatioverkostot perustettiin vuonna 1999 suorittamaan samaa tehtävää kuin Aalto.”

More works

Katso kaikki osallistujat

Masters of Aalto made possible by:

Artek Bionade Design Forum Finland Elisa Svenska Teatern

Masters of Aalto -tapahtuman tuotannossa on huomioitu ympäristö.
Tapahtuma hyödyntää Helsingin kaupungin ympäristökeskuksen Ekokompassi tapahtuma -järjestelmää.