Viitekehys jonka avulla voi määrittää kehittyneimmille markkinoille laajentuvien nousevien talouksien niche-yritysten optimaalisen laajentumismetodin (Kuva: Melina Landén)

Vain verkossa Kansainvälinen laajentumisstrategia niche-markkinoilla toimivalle nousevan talouden yritykselle: Case Venäjä Melina Landén

☆ Tutustuessa sivustoon, lisää mielenkiintoiset työt suosikkilistaukseesix

  • Miten nousevien talouksien niche-yritykset voivat tehokkaasti kilpailla kehittyneimmillä markkinoilla paikallisten yritysten kanssa? Mitkä ovat näiden yritysten kilpailuvaltteja? Entä minkälainen laajentumisstrategia yritysten tulisi omaksua laajentuessaan kehittyneimmille markkinoille? Opinnäytteeni vastaa näihin kysymyksiin tutkien Euroopan markkinoille hakeutuvan venäläisen niche-yrityksen laajentumisstrategiaa.

Melina Landén Suomi, 1987

LinkedIn-profiili

Kauppakorkeakoulu International Business
biz.aalto.fi

“Suurin saavutus tai virhe opintojen aikana… oli asua kuudessa maassa opintojeni aikana, joko opiskelemassa tai töissä.”

More works

Katso kaikki osallistujat

Masters of Aalto made possible by:

Artek Bionade Design Forum Finland Elisa Svenska Teatern

Masters of Aalto -tapahtuman tuotannossa on huomioitu ympäristö.
Tapahtuma hyödyntää Helsingin kaupungin ympäristökeskuksen Ekokompassi tapahtuma -järjestelmää.