345
Laura
Suuronen

Finland, 1980

Narratiivi luovissa brändeissä

Add to MyMoA

-

Arki

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu
Median laitos
Graafinen suunnittelu

Narratiivi on välttämätön rakennettaessa hurmaavia luovia brändejä.

Tämä lopputyö ja tutkimus luovista brändeistä tarkastelee narratiivin vaikutusta mukaansatempaisevien ja hurmaavien brändikokemusten luomisessa. Työ keskittyy art directioniin musiikkiteollisuudessa, ja kuinka se voi auttaa vahvistamaan artistien yleisösuhteita.

Tutkimusta on jatkettu suunnittelemalla ja art directaamalla brändi-identiteetti uudelle los angelesilaiselle vaihtoehtorockbändille.

laura (at) laurasuuronen (dot) com
+358505844850

Add to MyMoA

Kommentit

Please tell us who you are:

  • Voit olla ensimmäinen kommentoija tällä sivulla!