220
Anni
Ahola

Finland, 1987

Asiakaslähtöisen risteilyliiketoimintamallin kehittäminen: Case Royal Caribbean Cruise Lines Ltd.

Add to MyMoA

-

Uusia tiloja

Kauppakorkeakoulu
Information and Service Management

Tutkimuksen tarkoituksena on luoda uudenlainen risteilyliiketoimintamalli, jota risteilyorganisaatiot voisivat toiminnoissaan käyttää. Kuluttajien vaatimukset ja toiveet turismilta, risteilyitä ja palveluilta kartoitetaan, sillä ne vaikuttavat paljolti liiketoiminnan suunniteluun ja strategiatyöhön, jotka loppujen lopuksi tuovat kilpailuedun markkinoilla. Kiina ja Venäjä ovat tapaustutkimuksen esimerkkimaita, joten tutkimuksen kirjallisen osuuden pohjalta tuotettua mallia on käytetty, tuottaen maille ominaisia tuloksia ja liiketoimintamalliehdotuksia.

annialoha (at) gmail (dot) com
+358503210795

Add to MyMoA

Kommentit

Please tell us who you are:

  • Voit olla ensimmäinen kommentoija tällä sivulla!